مرجع تخصصی بازی جنگ های صلیبی

مرجع تخصصی بازی جنگ های صلیبی

قلعه: جنگ‌های صلیبی Stronghold: Crusader یکی از بازی‌های سری استراتژی قلعه، ساخت استودیوی فایرفلای بود که در سال ۲۰۰۲ منتشر شد.این بازی دارای گرافیک بالایی نبود اما طرفداران زیادی پیدا کرد و با استقبال زیادی روبرو شد. این بازی توسط گروه نرم‌افزاری دارینوس به فارسی دوبله شد.

سلام!

در این پست قصد دارم صدا فارسی 8 لرد دوم بازی جنگ های صلیبی (بی نهایت)

را برای شما عزیزان قرار دهم.

نحوه استفاده:فقط کافیست فایل نصب (setup) را اجرا کنید.

ابتدا صدا فارسی هر شخصیت را به صورت جدا قرار می دهم سپس صدا فارسی همه شخصیت ها به صورت کامل همراه با فایل نصب (setup) قرار می دهم.

1.امپراطور فردریک {Frederick}

"نمونه صدا فارسی"


دریافت
حجم: 7.78 مگابایت
2.شاه فیلیپ {Phillip}

"نمونه صدا فارسی"
دریافت
حجم: 8.20 مگابایت
3.وزیر {wazir}

"نمونه صدا فارسی"
دریافت
حجم: 6.57 مگابایت
4.امیر {Emir}
دریافت
حجم: 9.29 مگابایت
5.نظیر (شاهزاده مصر) {Nizar}
دریافت
حجم: 5.65 مگابایت
6.شریف {Sheriff}
دریافت
حجم: 8.13 مگابایت
7.مارشال {Marshal}
دریافت
حجم: 8.21 مگابایت
8.آبوت {Abbot}
دریافت
حجم: 6.24 مگابایت

صدا 8 لرد دوم به صورت کامل همراه با فایل نصب (setup)

دریافت
حجم: 60.40 مگابایت

رمز : playstrongholdcrusader

نظرات  (۴۲)

Its not my first time to visit this website, i am visiting
this website dailly and obtain nice data from here daily.
  • امیرحسین
  • آقا ریختم دمتون گرم فقط چرا یکی از صدا های امیر صدا نداره😶
  • امیرحسین
  • آقا لطفا جواب بدید من اینو دارم از توی گوشی دانلود میکنم میگه باید رر رو تو گوشی دانلود کنی کردم بعد میشه بگید چطوری میتونم از توی گوشی بریزم تو فلش بعد بریزم تو کامپیوتر کامپیوترم نت نداره اگه میشه بگید
    سلام لطفا اموزش ویدیواضافه کردن لودر های دیگر را هم اموزش دهید ممنون
    سلام دوستان
    برای 8 لرد اول کافی speech نسخه اول جنگ های صلیبی رو داخل نسخه اکستریم کپی کنید همین تمام
  • محمدرضا
  • https://b2n.ir/d91323
  • محمدرضا
  • با سلام بنده کل پک شخصیت هارو یک جا آپلود کردم شاید بدردتون بخوره 16 شخصیت
    8 لرد اول کجاست؟
    آقا قلت کردم یکی شما رو دوستم بهم یاد چتور نصب کنم ممنونم از شما😁
    راهنما نصب من=
    1 همه صوت های داخل پوشه هارو کپی کنید بیرون ( برای نبود پوشه در صوت ها)
    2 همه کپی هارا کپی کنید
    3 به داخل پوشه fx بازی بروید
    4 داخل پوشه speech صوت های کپی بریزید
    5 اینم روش نصب من😁
    پاسخ:
    سلام
    داداش من چهار سال پیش روی این وبلاگ کار می‌کردم
    الان چهار ساله که هیچ پست جدیدی نذاشتم و تغییری روی وبلاگ ندادم.
    لذا اگر کسی مشکلی داشته باشه یا فایل های قرار داده شده روی وبلاگ یا لینک های دانلود مشکلی داشته باشند،
    قادر به پاسخگویی نیستم.
    برای من که نصب نشد هر کار کردم اما از جای دیگه دانلود کردن راحت نصب شد مشکل از شماست😡
    کاملا درست و بدون مشکل اومد ممنون از سایتتون
  • علیرضا
  • سلام ممنون برای من فایل نصب نشد ولی با کپی past ،کارم راه افتاد.
    لینک دانلودش نمیاد
    پاسخ:
    هم اکنون بررسی شد
    لینک دانلود سالم می باشد.
    چجوری نصب میشه راهنمایی کنید
    سلام
    دستت درد نکنه
    فقط چیجوری بعد از اینکه setup رو اجرا کردیم
    صدا هارو نصب کنیم؟
    سلام ادمین خسته نباشی
    مرسی که صدای فارسی هشت لرد دومو گذاشتی ولی مثه اینکه لینک هارو حذف کردی درسته؟؟؟
    چون نتونستم دانلود کنم مینویسه فایل موجود نیس
    پاسخ:
    سلام
    بررسی شد، لینک دانلود سالم می باشد.
    سلام لینک دانلود نسخه بازی با هشت لرد دوم رو از کجا بیارم پیدا نمیکنم
    سلام بینهایت ممنونم دیگه داشتم دیوونه میشدم از گشتن فقط یه خواهشی دارم لطفا لطفا خواهشا صدای فارسی 8 لرد اول و صدای فارسی مردم ، سرباز ها و... رو هم بزارید خیلی ممنون میشم خواهش میکنم این کارو بکنین سایتتونم حرف نداره بی نهایت ممنونم
    سلام اگه میشه صوت فارسی Stronghold 3 Gold رو بزارین
    میشه صدای ۸لرد اولشو هم بزارین؟
    سلام فایلی که دانلود می کنم فقط یه پرونده سفید با چه برنامه ای بازش کنم
    سلامsetup رو پیدا نمی کنم
    این واسه من کار کرد اما همه صداهای بازی توش نیستو الان بعضی هاش بی صدا شدن لطفا همه ی صدا ها رو بزاریر
    setup نداره . !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    دمت گرم داداش ♥
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم عزیزم .
    وقتی ستاپ رو میزنم یه صفحه میاد میگه یه کاری کن اونجا رو چی کار کنم ؟
    امکانش هست فقط یکیشو دانلود و استفاده کرد ؟
    پاسخ:
    نه نمیشه.
    em_taunt_04
    emir
    صدا نداره لطفا جداگونه بزاریدش
    خدا خیرت بده
    Unconfirmed 797326 همه فایل هام اینجوری ذخیره شدن!!!!!!!!
    فایل هایی که دانلود کردم به صورت فشرده نیست که بتونم رمز بدم...چه کار باید انجام بدم؟
    ارور میده
    لطفا هشت لرد اول هم بزارید
  • ممنون واقعا ممون
  • از شما تشکر میکنم
    پاسخ:
    خواهش میکنم .
    نصب نمیشه
    چرا دو تا از صدا های امیر خالی است؟
  • عیلییس
  • عالییییی فقط پسوردش چیه
    پاسخ:
    playstrongholdcrusader
    رمز ستاپ چیه؟
    پاسخ:
    playstrongholdcrusader
    واسه من نمیاره رمزم زدم
    playstrongholdcrusader
    رمزش چیه؟ رمزه فایلو نذاشتی
    پاسخ:
    عزیزم رمز فایل را داخل همون فایل فشرده گذاشتیم.
    دمت گرم اما رمز فایل رو نذاشتی !!!!!!!!!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی