مرجع تخصصی بازی جنگ های صلیبی

مرجع تخصصی بازی جنگ های صلیبی

قلعه: جنگ‌های صلیبی Stronghold: Crusader یکی از بازی‌های سری استراتژی قلعه، ساخت استودیوی فایرفلای بود که در سال ۲۰۰۲ منتشر شد.این بازی دارای گرافیک بالایی نبود اما طرفداران زیادی پیدا کرد و با استقبال زیادی روبرو شد. این بازی توسط گروه نرم‌افزاری دارینوس به فارسی دوبله شد.

در این پست قصد داریم نحوه هک کردن بازی جنگ های صلیبی

را به شما آموزش دهیم.

برای این کار از نرم افزار Cheat Engine استفاده می کنیم.

دانلود نرم افزار ار سایت شرکت سازنده

بر روی تصویر زیر کلیک کنید

www.cheatengine.org

دانلود با لینک مستقیم

دریافت

حجم:11.46 مگابایت

پسورد:playstrongholdcrusader

"نحوه نصب نرم افزار"

دریافت
حجم: 170 کیلوبایت

جهت مشاهده تصاویر آموزش نصب نرم افزار اینجا کلیک کنید.


پس از نصب نرم افزار ایتدا وارد بازی جنگ های صلیبی شوید
یک مپ و لرد های مد نظر خود را انتخاب کرده و وارد بازی شوید
و یا یک مرحله از بازی را انتخاب کنید.
سپس در هر زمانی از بازی که خواستید پول خود را افزایش دهید
نرم افزار Cheat Engine را باز کنید.
  • مرحله یک
به محیط بازی برگردید و مقدار پولی را که دارید به ذهن خود بسپارید.
  • مرحله دو
به محیط نرم افزار رفته و در سمت چپ بر روی گزینه کامپیوتر که رنگ نوار رنگی دور ان به قزمط و سبز در می اید (select a process to open) کلیک کنید
سپس در پنجره باز شده و در قسمت اپلیکیشن بازی جنگ های صلیبی را انتخاب کرده و بر روی گزینه open کلیک کنید.
  • مرحله سه
در سمت راست نرم افزار و در کادر value مقدار پول اولیه خود را وارد کنید کنید
(هرگز تیک hex را فعال نکنید)
سپس بر روی گزینه First Scan کلیک کنید.

  • مرحله چهار
دوباره به بازی برگشته و مقداری از پول خود را خرج کنید.
 
  • مرحله پنج
دوباره وارد نرم افزار شده و در کادر value مقدار پول موجودی خود را پس از خرج کردن وارد کنید
سپس بر روی گزینه Next Scan کلیک کنید.
  • مرحله شش
در سمت چپ نرم افزار در قسمت found بر روی نوشته (آدرس) سبز رنگ راست کلیک کنید و از بین گزینه ها گزینه دوم (Change value of selected addresses) را انتخاب کنید (کلید میانبر:Ctrl+E)
سپس مبلغ پول مورد نیاز خود را در کادر باز شده (change value) وارد کنید

  • مرحله هفت
بعد از انجام مرحله قبل بر روی نوشته (آدرس) سبز رنگ دو بار چپ کلیک کنید و یا راست کلیک کرده و گزینه اول (Add selected address to the addresslist ) را انتخاب کنید.
مشاهده خواهید کرد که در قست پایین و در کادر (Active Description) یگ کزینه فعال میشود که اگر تیک آن گزینه را فعال کنید،کار تمام است و پول هایتان به همان مبلغی که می خواستید افزایش یافته است و شما بازی را هک کرده اید!
  • افزایش پول

نکته:هنگام خروج از cheat engine از شما پرسیده می شود که ایا اطلاعات ذخیره شود؟
فیلم آموزش کامل هک بازی جنگ های صلیبی
 

دریافت
حجم: 17.5 مگابایت
مدت زمان: 1 دقیقه 16 ثانیه
برای مشاهده این ویدیو در آپارات اینجا کلیک کنید.
برای مشاهده این ویدیو در قالب یک تلویزیون قدیمی

 اینجا کلیک کنید.


گیف آموزش هک بازی جنگ های صلیبی

دریافت
حجم: 147 کیلوبایت


 

 

نظرات  (۱۷)

سلام خسته نباشی هک خون لرد ،بصورت پیش فرض چه رقمیه؟؟قبلا یادم بود الان یادم رفته ؟!خخخ،فکر کنم 50000این بود ،یا برای نوار جادویی کنار صفحه exterme فکر کنم 4000یا 2000بود ،اگر میدونین بگین ممنون
بی نظیره ممنون روی چهار نسخه تست کردم جواب داد ممنون
  • mohsenmajd
  • اقا چرا پس من نمیتونم دانلودش کنم مشکلش چیه
    salam agha che bahal bod
  • peymanahadi
  • سلام
    اقا دمتون گرم من نصب کردم و خیلی هم راضی هستم
    ممنون
    چرا دانلود نشد پس؟؟؟؟؟
    از این روش می تونید برای افزایش چوب و سنگ و چیزایی که در کنار اینا نگه داری میشن و شمشیر و تیرکمان هم استفاده کنید جواب میده
    این روش برای افزایش افراد جواب نمیده
    پاسخ:
    راسیتش من تا حالا امتحان نکردم!اگر شما میگی، پس حتما میشه.
    سلام خیلی ممنون عالی بود فقط ی سوال
    با استفاده از این روش میشه افراد یا چیزای دیگه رو هم زیاد کرد یا فقط واسه سکه جواب میده
    پاسخ:
    سلام
    فقط سکه
    سلام من برنامه رو از این لینک file:///C:/games/Stronghold%20Crusader%203/cheat_engine_67.rar/cheat_engine_67.rar%20-%20Copy.html دانلود کردم اما وقتی دو تا کلیک روش می کنم چیزی بالا نمیاد

    اگه کمکم کنین ممنون میشم
  • A L I R E Z A
  • باسلام من نصب کردم عالی خیلی ممنون
    برامن تاهمون اولش که موجودیمو ندو میزنیم میزنم ارور میده لطفا زود ار بهم بگین چیکار کنم
    برنامه ای برای هک جنگ های صلیبی2 دارین بگین
  • محمدرضا
  • من دانلودش که کردم فقط دوتا عکس بود؟؟؟
    سلام
    این روش را در جنگ‌های صلیبی 2 امتحان کردم عملی نشد.
    لطفاً اگه نرم افزار دیگه ای می‌شناسید که در صلیبی 2 بدرد میخوره بگید.
    دمتون گرم خیالی عالیههههههههههههههههههههههههههههه
  • asadiweb the power of words
  • Hmm it appears like your blog ate my first comment (it
    was super long) so I guess I'll just sum it up what I wrote and say,
    I'm thoroughly enjoying your blog. I as well am an aspiring blog blogger but
    I'm still new to everything. Do you have any tips and hints for beginner blog writers?
    I'd really appreciate it.
    سلام.من کد تقلبو تو منو میزنم ولی هیچی نمیاد.لطفا کمکم کنید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی