مرجع تخصصی بازی جنگ های صلیبی

مرجع تخصصی بازی جنگ های صلیبی

قلعه: جنگ‌های صلیبی Stronghold: Crusader یکی از بازی‌های سری استراتژی قلعه، ساخت استودیوی فایرفلای بود که در سال ۲۰۰۲ منتشر شد.این بازی دارای گرافیک بالایی نبود اما طرفداران زیادی پیدا کرد و با استقبال زیادی روبرو شد. این بازی توسط گروه نرم‌افزاری دارینوس به فارسی دوبله شد.

شاید شما دوست دارید بازی Stronghold Crusader 1 را بصورت آنلاین اجرا کنید و از اون لذت ببرید خب مانعی نیست چون زکس گیم آموزش آنلاین بازی کردن جنگهای صلیبی رو براتون قرار داده است.

نکته دیگه ای هست اونم اینکه برای وصل شدن به شبکه و شروع بازی آنلاین نیاز به واسطه Game Ranger دارید.اصلا نگران نباشید چون لینک دانلود جدیدترین نسخه گیم رنجر در انتهای مطلب گذاشته شده به همراه بازی زیبای جنگهای صلیبی یک (Stronghold Crusader 1).این ها پیش نیاز این آموزش بودن خب دیگه خستتون نمی کنم و شما می تونید آموزش رو به صورت مرحله به مرحله از طریق تصاویر زیر دنبال کنید.



دریافت
حجم:91.1 مگابایت
جهت دانلود گارنا (Garena) از سایت سازنده اینجا کلیک کنید.

"
به زودی"
فیلم آموزش نصب و کار با نرم افزار گارنا (Gatrna) و انلاین بازی کردن جنگ های صلیبی.

نظرات  (۳۹)

  • طراحی ویلای کلاسیک
  • I’m not that much of a internet reader to be honest but your blogs really nice,
    keep it up! I'll go ahead and bookmark your website to come back later.

    Cheers
    سلام خواهشا اگه میشه صدای «یک پیام سرورم» رو آپلود کنید با تشکر
  • لایک استوری اینستاگرام
  • Hi there just wanted to give you a brief heads up and let you know
    a few of the images aren't loading properly.

    I'm not sure why but I think its a linking issue.

    I've tried it in two different browsers and both show the same outcome.
    سلام من انلاین بازی کردم و خود بازی ۵ دیقه یکبار سیو میکرد بازی ولی یهو از بازی خارج شد چطور میتونم دوباره اون فایل سیو شده بود کنم؟؟؟
  • معراج
  • سلام من با اینترنت ایرانسل وارد میشم اسمم قرمز و کادر مشکی میاد جلو اسمم و نمیتونم بازی کنم ممکنه بگین چکار کنم ؟
    سلام من نمیتونم تو گیم رنجر هاست بسازم ارور میده
    سلام من گیم رنحر رو نصب کردم ولی ایمیل نیومد
    میخوام پاک کنم دوباره نصب کنم نمیشه
    من ایمیلو وارد کردم ولی برام ایمیل نمیاد که تایید کنم
    با سلام خدمت دوستان گرامی و مدیر وبلاگ من برنامه ی gameranger رئ دان کردم و داخلش کارهای لازم برای راه اندازی رو انجام دادم ولی متاسفانه موقع آنلاین شدن برای بازی جنگ های صلیبی تا داخل بازی هم میره ولی داخل قسمت wiaiting for host گیر میکنه و کسی هم ک host کرده داخل قسمت چینش مپ گیر میکنه چون من وارد اون قسمت نیستم ک مپو بچینه ممنون میشم راهنمایی بکنید ک چطوری ازین قسمت waiting for host عبور کنم و بازی رو ب صورت آنلاین بازی کنیم

    با نشکر از همه ی دست اندر کاران (چ طوماری شد :@ )
    سلام میشه گروه تلگرامی یا واتساپ درست کنید که توش آی پی بدن و آنلاین بازی کنیم
    سلام من گیم رنجر رو نصب کردم اکانت هم ساختم ولی موقعی که میخوام وارد روم بشم یا هاست بشم یه اروری میده به این عنوان symmetric NAT router باید چیکار کنم ممنون میشم راهمایی کنید
    سلام چرا کد فعال سازی به ایمیلم نمیاد
    سلا داداش من بازی رو از استیم خریدم ولی نمیدونم چجوری انلاین بازی کنم اگه میشه راهنمایی کنی
    سلام
    من جنگ های صلیبی دوبله فارسی را دارم ولی نمیتونم با دوستام بازی کنم
    لطفااااا بگید چیکار کنم
  • محمدادمین سایت دژ مستحکم
  • میتونیم با هم کار کنیم به سایت دژ مستحکم ی سر بزن
    سلام خسته نباشید من گیم رنجر اخرین نسخشو نصب کردم اون قسمت که لینک میفرسته ب ایمیل یا جیمیل هرکار کردم نفرستاد ب ایمیل یا جیمیلم چیکارش کنم؟بارها امتحان کردم
  • محمد حسین احمدزاده
  • سلام
    اگه بازی جنگهای صلیبی رو از استیم خرید و دانلود کنم میتونم آنلاین بازی کنم؟
    ایا دشمنان هم انلاین هستند یا بات؟
    خنک
    من وقتی وارد برنامه میشم یک صفحه قرمز باز میشه و میگه ایمیل و رمز رو وارد کنید وقتی وارد میکنم ارور میده و میاد مرحله اول میشه کمکم کنید
  • Alireza Kochaki
  • سلام من مراحل ثبت نام برنامه رو میرم اما وقتی FINISH رو میزنم برام مینویسه :
    Account Not Activated
    بعد زیرش مینویسه :
    Click the Back button try again
    لطفا راهنماییم کنید . ممنون .
    میزنم گزینه جوین واسم میاد no late joining مشکل چیه با تشکر
    سلام بازی رو که نصب میکنم کادر آبی باز میشه مینویسه 93.8khz/75hz out of rang
    سلام میشه کسی Stronghold 3 Gold رو برام بفرسته بصورت یک پوشه ای
    من وقتی جوین رو میزنم این رو مینویسه
    No late joining
    مشکل چیه؟
    سلام من اگه این بازی رو از استیم به صورن قانونی با دلار بخرم تو انلاین کردن نیازی به انجام هیچ یک از این کارها نیست
    ببخشید game ranger برا windows10 جواب نمیده؟
    پاسخ:
    سلام
    اگر اخرین نسخه آن را دانلود کنید حتما جواب میده.
    این هم آدرس سایتش
    www.gameranger.com
    سلام من وقتی جنگ های صلیبی بازی میکنم با دوستام
    یهو وسط بازی که کلی نیرو ساختم و میخوام برم حمله
    میپره بیرون
    واسه دوستام هم میپره بیرون
    دلیلش چیه و آیا راه حلی داره؟؟؟
    ممنون میشم اگه جواب بدین.
  • معراج
  • سلام. لاگین نمیشه!! حتمن باس وی پی ان داشته باشی؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    نه اصلا فیلتر شکن و vpn لازم نیست.
    سلام ببخشید کسی هست تمام پوشه بازی جنگ های صلیبی رو برام ارسال کنه ممنون میشم
    پاسخ:
    سلام
    من مدیر وبلاگ شاید بتونم.
    گیم رنجر برا من اپدیت نمیشه میگه به سرور وصل نمیشه میشه کمک کنید
    پاسخ:
    سلام
    نمی دونم مشکل از چیه ولی پیشنهاد من اینه که برید سایت گیم رنجر و اخرین نسخه رو دانلود کنید به جای اپدیت کردن .
    www.gameranger.com
    سلام
    یه مشکل دارم اونم اینه وقتی میرم تو بازی همش یه خونی پر میشه درباره save کردن بازی و همش استوپ میشه چیکار کنم؟
    پاسخ:
    سلام
    این مشکل نیست!
    بلکه مربوط به خود بازی و نرفم افزار هستش
    و کاری نمیشه کرد .
    سلام ببخشید من میرم توی game ranger ولی هنگامی که میخوام تو یک گروه مولتی پلیر بازی کنیم
    برام یه پیام میاد که میگه باید سی دی وارد کنی ولی من این بازی رو دانلود کردم و نمیدونم الان چی کار کنم
    لطفا هر چه سریع تر جوابم رو بدین
    پاسخ:
    سلام محسن جان
    راسیتش من تا حالا با این مشکل روبرو نشدم،نمیدانم!
    شرمنده.
    مشکلم اینه ک وارد روم میشم میندازنم بیرون از طرفی خودمم نمیتونم بازیرو بیارم!
  • انجمن رسمی جنگهای صلیبی(175)
  • ولی من یه مشکلی دارم. دارم تو game ranger هاست شم.بعدش چند نفرک میان بعدش استارت اجرای بازی رو میزنم میاد بازی ولی هرچی میگردم کسی رو توش پیدا نمیکنم لطفا در این زمینه راهنمایی کنید.
  • آرچر گیمز
  • سلام و عرض ادب با آموزشتون تونستم گیم رنجر رو فعال کنم.واقعا ممنون
    پاسخ:
    خواهش میکنم عزیزم
    سلام باد کرک و پچ کنید و نسخه های کسی که هاست میکنه و بقیه یکی باشه نسخه ها پایین صفحه نوشتهمیشه مثل 1.2
    salam dash man alan join dadam ama dakhle bazi nmire mige plase insert cd_room and restar aplicashn
    yani ch???
  • علیرضا
  • سلام با عرض خسته نباشید.من وقتی میخوام هاست یا جوین بشم یک اخطار میده که نوشتهport_restericted Cone NAT Router.میشه گزینه CONTINUEرو زد و  وارد شد اما بعدش در بازی  هر چند ثانیه میگه LOSING CONTACTچکار کنم برای حل این مشکل؟
  • alizadehmobin
  • عالییییییییییییییییییییییییییییییییی
    واقعا ممنون تنها سایتی بودید که تونستم با اون گیم رنجرم رو فعال کنم خیلی وقت نمیتونم فعالش کنم

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی