مرجع تخصصی بازی جنگ های صلیبی

مرجع تخصصی بازی جنگ های صلیبی

قلعه: جنگ‌های صلیبی Stronghold: Crusader یکی از بازی‌های سری استراتژی قلعه، ساخت استودیوی فایرفلای بود که در سال ۲۰۰۲ منتشر شد.این بازی دارای گرافیک بالایی نبود اما طرفداران زیادی پیدا کرد و با استقبال زیادی روبرو شد. این بازی توسط گروه نرم‌افزاری دارینوس به فارسی دوبله شد.

در این پست ما لرد های بازی جنگ های صلیبی را معرفی میکنیم

ترتیب معرفی لرد ها بر اساس خود بازی است.

1.امپراطور فردریک {Frederick}

شجاع اما کم خرد!

جملاتش سنگین و مهارتش متوسط می باشد.سربازانش شمشیرزن و تیرانداز بوده
و قلعه ای مثلثی شکل دارد.

برای مشاهده قلعه امپراطور فردریک اینجا کلیک کنید.

صدا فارسی فردریک دوبله دارینوس

 


دریافت
حجم: 99.1 کیلوبایت

*توضیحات انگلیسی خود بازی*

Emperor Frederick is perhaps the best allround strategist in the desert.There are few weaknesses in his Armour and left alone he will over time become a mighty force.



2.شاه فیلیپ {Phillip}

فردی ترسو و کم خرد!
جملاتش بسیار آرام و سبک است و در واقع تفنگ بدون تیر است!
قلعه وی به تنها از یک یا سه ردیف دیوار تشکیل شه است و سمت پشت قلعه اش را با خندق حفظ می کند.
سربازانش هم نیزه دار و کماندار و شوالیه است.
برای مشاهده قلعه شاه فیلیپ اینجا کلیک کنید.
صدا فارسی شاه فیلیپ دوبله دارینوس

 

دریافت
حجم: 105 کیلوبایت

*توضیحات انگلیسی خود بازی*
King Phillip seeks glory and prestige from his desert adventure.His reckless insistence on the use of his knights as his main fighting force is more of ten than not,his undoing.v

3.وزیر {Wazir}

یکی از سنگدل ترین لرد های عرب در بازی!
مهارتش بالا و حملاتش سنگین است.سربازانش عبارتند از سوارکار عرب و شمشیرزن عرب.
قلعه وی به شکل ستاره است.
برای مشاهده قلعه وزیر اینجا کلیک کنید.
صدا فارسی وزیر دوبله دارینوس

 

دریافت
حجم: 106 کیلوبایت

*توضیحات انگلیسی خود بازی*
The Wazir is a mean spirited leader with a fiery temper.His persistent use of horse archers makes him an annoy ance,although his siege technique leaves a lot to be desired.v

4.امیر {Emir}

مردی زیرک و با خرد!
حملاتش سنگین است و بیشتر از شمشیرزن عرب و سوارکار عرب استفاده می کند.
قلعه اش شکل کریستال است.
برای مشاهده قلعه امیر اینجا کلیک کنید.
صدا فارسی امیر دوبله دارینوس

 

دریافت
حجم: 149 کیلوبایت

*توضیحات انگلیسی خود بازی*
The Emir is a kind hearted and easy going Arabian leader.A good all rounder who know to manage his economy effectively as well as how to attack...which he does...in force!v

5.نظیر(شاهزاده مصر) {Nizar}

مردی خشن و جنگجو و با هوش بالا!
وی در طول بازی می خواهد شما را خفت کند به همین دلیل با حملات بی وقفه و ناگهانی شما را غافلگیر می کند.
در جنگ از کماندار عرب و سرباز ویژه عرب استفاده می کند.در اغلب موارد قلعه ای بدون دیوار و با تعداد زیادی برج و یک عالمه خندق پر از آب می سازد.
برای مشاهده قلعه نظیر اینجا کلیک کنید.
صدا فارسی نظیر دوبله دارینوس

 

دریافت
حجم: 129 کیلوبایت

*توضیحات انگلیسی خود بازی*
The Nizar may catch you by surprise if you are unprepared for his swift and silent tactics.His island like castles are only effective on low ground and can be tricky to attack.v

6.شریف {Sheriff}

خرد کم و جسارت بالا!
معمولا حملاتش زیان بار است.نیرو های او عبارتند از تیرانداز و گرزدار.
قلعه وی به شکل چند وجهی که با یک نیم دایره ترکیب شده است می باشد
و بیشتر ساختمان هایش درون این نیم دایره است.
برای مشاهده قلعه شریف اینجا کلیک کنید.
صدا فارسی شریف دوبله دارینوس

 

دریافت
حجم: 139 کیلوبایت

*توضیحات انگلیسی خود بازی*
The Sheriff...the cruelest lord in the land and easily the most underhand.He will use Arab or Crusader alike,along with every dirty castle defense he can lay his hands on,to further his own self-interest.v

7.مارشال {Marshal}

لردی باهوش و جنگ طلب!
او خود را باهوش ترین فرد کره زمین می داند!
حملاتش برق آسا و معمولا زیان بار است.
قلعه مستطیل شکل دارد و سربازانش معمولا شمشیرزن و شوالیه می باشند.
برای مشاهده قلعه مارشال اینجا کلیک کنید.
صدا فارسی مارشال دوبله دارینوس

 

دریافت
حجم: 143 کیلوبایت

*توضیحات انگلیسی خود بازی*
This retired fighter tends to play things a little more cautiously than he once did.The sight of his knights sallying forth from his castle is still a warning to anyone however.v

8.آبوت {Abbot}

جنگ طلب و کینه جو!
قلعه ای چهار گوش دارای 4 برج و چند کلیسا دارد و نیرو های او عبارتند از کماندار و راهب
به همین دلیل هنگام حمله کار زیادی نمی تواند از پیش ببرد ولی موقع دفاع وضع بهتری دارد.
برای مشاهده قلعه آبوت اینجا کلیک کنید.
صدا فارسی آبوت دوبله دارینوس

 

دریافت
حجم: 67.6 کیلوبایت

*توضیحات انگلیسی خود بازی*
The Abbot considers him self entrusted with the defense of the faith.His vindictive monks will continually amass in vast numbers to pull down the walls of their enemies.v

مطالب مرتبط

معرفی لرد های بازی (8 لرد اول)

نظرات  (۵۶)

  • بی نام
  • چجوری باید ۸ تا لرد دوم را بگیرم لطفا بگید
    من یه اشتباه تایپی داشتم میخواستم بگم وزیروزیردرواقع همون حسن صباح.
    سلام برنامه ای سراغ دارید که به کمکش بتونیم رنگ خودمونو عوض کنیم مثلا سبز یا بنفش یا مشکی؟؟ لطفا معرفی کنید
    لردفقط ولف و تمام
    من روی گوشی با۱۶لرد بازی میکنم و باید بگم نسخه اکستریم هم همراه اون دارم
  • یه بنده خدایی
  • قویترین لرد بازی کیه؟
    ببخشید من ۸ لرد اولو تموم کردم ولی هشت لرد دوم نمیاد

    تو هشت لرد دوم وزیر و امیر خیلی رو مخ هسن
    سلام واسه این که حریف ها قوی باشن باید قبل از شروع بازی اونجا که تعیین میکنید کی چقدر پول داشته باشه یه دایره ای هست که میشه با چپ راست بردنش بازی رو سخت و اسون کرد قرمز سخته
  • Mehran Korea
  • سلام خسته نباشید عزیز چطوری 8 لرد دوم رو اضافه کنم رو بازی لطفا راهنماییم کنید
    ببخشید یک سوال اگر بازی را از استیم دان کنیم بعد کپسول فارسی ساز دارینوس دانلود کنیم ایا هنوز می شود بازی را آنلاین بازی کرد؟
  • محمدحسین عباسیان
  • سلام بر همگی
    من تابستون جنگهای صلیبی ۱۶ لردی رو بازی کردم، ابوت کلا قدرتش کمه. ولی تو حمله کردنبهش ، چون دیوار و راهب زیاد داره، باید مواظبش باشین. مارشال هم قدرتش کمه. با ۷۰ تا سرباز ویژه میشه نابودش کرد، شریف هم یذره زورش زیاده، نمیشه مستقیما بهش حمله کرد. ولی از اونجایی که همه ی بناهاشو کنار هم چیده، میشه یواشکی یدونه آتش انداز فرستاد و کل قلعه شو آتیش زد. بد با ۴۰ تا گرزدار بهش حمله کرد. نذیر هم خیلی زورش زیاده، باید اول ۲۹۰ تا سوارکار بفرستین کمانداران رو برجاشو نابود کنن، بد میشه با سوارکاران عرب هم بناهاسو خراب کرد. دیگه لازم نیست سرباز بفرستیم، چون لردش دیده میشه، میشه با همین سوار کارا هم کشتش. امیر هم زورش زیاده، خیلی حمله میکنه. مواظبش باشید. کلا با چنتا منجنیق میشه برجشو نابود کرد. بد ۱۹۰ تا گرزدارم بفرستید بکشنش. وزیرهم زورش زیاده، ولی به اندازه ی نذیر و امیر نه. خیلی حمله میکنه و باید غیر مستقیم بهش حمله کرد. اول ۳۰۰ تا سوالکار بفرستیم که نیروهای رو برجسو از بین ببرن، بد منجنیق برای برجاش، بد هم ۱۰۰ تا گازدار برا کشتنش. شاه فیلیپ هم خیلی کم زوره. به طور کلی ضعیف ترین لرد تو دسته دوم لردهاست. ۶۰ تا سرباز ویژه بفرستین بکشیدش. امپراطور فردریک هم زورش زیاده البته به شرط اینکه زمان داشته باشه، اگه زمانش زیاد باشه، قطعا جنگ مفصلی با شما خواهد داشت. به نظر من، قدرتمند ترین لردهای بازی از قدرتمندترین به ضعیف ترین اینجوری ان: امیر، نظیر، وزیر، امپراطور فردریک، شریف، ابوت، مارشال، شاه فیلیپ.
    بچه ها و ادمین محترم لطفا بگین قویترین ها کدومن ؟ آخه خیلی راحتن دشمنایی رو ک انتخاب میکنم 4 تا قویترین رو میگین لطفا ؟
  • محمدعلی
  • سلام خسته نباشید
    ببخشید چجوری لرد های جدید رو وارد بازی کنم؟ تو بازی من فقط 8 لرد اول هست
    اگه می شه راهنمایی کنید
    من جنگ های صلیبی1 انگلیسیشو دارم همه این لرد هارو داره همشونو نسخه اکستریمم دارم فردریک قلعش خیلی داغونه خیلییییی راحت میشه بهش حمله کرد ولی اگه زمان زیادی داشته باشه قوی میشه مواظبش باشین کینگ فیلیپ وقت از خود راضی یه دیوار کشیده دو تا برجک گذاشته وستطشم یه دروازه خیلی بزرگ که شکست دادنش خیلی راحته با 100 تا شمشیر زن و دو تا منجنیق خیلی راحت شکست میخوره وزیر هم قلعش به طوره ستارست خیلی زود حمله میکنه قلعش خیلی قویی ولی در حمله کردن زود شکست میخوره امیر هم از هر طرف قلعشو بسته امیر یه عربه که قاتل صیلبونه مواظبش باشین هم قلعش قوی هم حمله هاش خیلی زیان اوره ولی 4 تا منجنیق و 150 تا هم شمشیر زن عرب میشه کشتش با منجنیق میزنی برجکش میریزه بی درنگ شمشیر زینارو میریزی توی قلعش نازیا هم قلعش دور تا دورش خندق پر کرده با سرباز ویژه حمله میکنه که نامرئی هستن مواظبش باشین شریف هم هر تازه کاری میتونه شکست بده کلا 10 تا برده بفرستین قلعشو اتیش بزنن کل قلعش چون درهم برهمه اتیش میگیره بعد با 100 تا گرزدار بهش حمله کنید مارشال هم دوست صلاح الدینه قدرتش معمولی با منجنیق و 50 تا گرزدار میتونین بزنینش ابوت هم یه احمقه گیجه وقت بلده مسجد بزاره و با راهب حمله میکنه من دیگه نمیگم چون خیلیییییییییی راحته حمله کردن بهش
    .
    من نخسه جدید بازی رو دارم ولی بالا نمیاد
    قدرت خود را میشود کم و زیاد کرد؟
    میشه بگید چجوری پاسخ بدم؟
    سلام این 8 لرد دوم تو یه جنگ های صلیبی دیگه هست یه جنگ های صلیبی جدید!
    سللم لطفا جواب بدین چطور میشه جنگ های صلیبی نسخه بی نهایت رو فارسی کرد یعنی هم صدای راهنما یا همون مشاور که مثلا میگه به ما حمله شده هم صدای لرد ها هم صدای روستایی
    لطفا جواب بدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟..؟.؟.
    پاسخ:
    باید بری از سایت دارینوس کپسول فارسی ساز رو دانلود کنی
    بعدش طبق راهنما کپسول رو فعال کنی
    اون موقع وقتی که وارد بازی بشی خواهی دید بازی دوبله فارسی شده است
    برای دانلود کپسول فارسی ساز بازی Stronghold Crusader Extreme اینجا کلیک کن.
    برای دریافت راهنما اینجا کلیک کن.
  • تنهای وحشی
  • سلام من چجوری 8 لرد دوم رو باز کنم
    پاسخ:
    برای استفاد از هشت لرد دوم شما باید نسخه جنگ های صلیبی نسخه Extreme رو دانلود و نصب کنی.
    Stronghold Crusader Extreme
  • Moeinsoofi1386
  • سلام به نظر شما چه سربازی بزارم عرب یا انگلیسی
    پاسخ:
    به نظرم مسیحی (همون انگلیسی شما!)
  • Moeinsoofi1386
  • سلام سرباز های عرب بهترن یا انگلیسی؟
    چطوری 8 لرد دوم رو باز کنیم
  • امیرمهدی
  • اگر بشه که خیلی خوبه چون خیلی جا میگیره.
  • امیرمهدی
  • چگونه صخره ها نابود می شوند؟

    چون من قبلا در اینترنت خونده بودم.

    میشه کامل بگین؟
  • امیرمهدی
  • آقا منجنیق تیر انداز روی زمین چجوری تیر آتشین میزنه؟
    پاسخ:
    سلام
    اگه منظورت منجنیق های رو برج ها هستن، باید بگم که نمی تونن تیر آتشین بزنن
    در غیر این صورت نمیونم.
  • علیرضا
  • جنگ های صلیبی بی نهایت دوبله فارسی هستش ؟
    وزیر حسن صباح نیست نظیر حسن صباحه که به انگلیسی میشه نیزار همون حکومت نزاریه سرباز های ویژه عرب هم همون حشاشین هستند اولین گروه تروریستی دنیا که زیر دست حسن صباح بودن به خاطر همین از سرباز های ویژه عرب استفاده میکنن
    برادرم کالیف نوشته تکلیف ووووولا😡😡😡
  • براذر هفتم
  • من دلخوشیم به وزیر تکلیف صلاحدید نظیر امیر
  • سینا من برادر دوم
  • من با داداشم بازی میکردم جنگ صلیبی۱هم داشتم هم بینهایت خوب در اصل ۲تا مرحله اصل است الان من ۸می خوام ۸لرد دوم میان یا نه 😇😁😕
    سلام اگر جنگ صلیبی۱مرحله اصل را تا آخر ببریم ۸لرد می آیند یا نه😎😎😎



    پاسخ:
    سلام معلومه که نه!
  • اااااااااااااا
  • اون مرحله ک دوتا امیر داره و ی وزیر اونو چجور برم
    ریچارد شیر دل که خیلی ضعیف با خیلنت کارم هست در بیشتر مرحله های بازی دشمن اول بازی طرف لرد ولی بعد میره طرف خلیفه یا همون کالیف و اون ۳ تا کلفتش یعنی نزیر . اُمر و وزیر اخر بازی وولف و امیر و خلیفه و نزیر و ریچارد بز دل یا لرد دشمن بودن
    ببخشید میشه این سوالی جواب بدین کودوم لرد های بازی یار واقعی ما هستن کدام دشمن
    پاسخ:
    سلام
    به نظر من لرد ریچارد شیردل بهترین یار هستش چون هم کمک نظامی می کنه و هم مالی و امکاناتی! همچنین از نظر نظامی و تاکتیکی وقلعه بسیار قدرتمند هستش.
    اگر دشمنت هم باشه، قوی هستش.
    با سلام کسی می دونه چه رنگی از همه قوی تره یا چطور میزان قدرت حریف رو کم یا زیاد کنم مثلا توبعضی بازیا ایزی نرمال و هارد داره من تواین بازی همچین چیزی ندیدم .یعنی به رنگ حریف مربوطه؟
    پاسخ:
    سلام
    همچین گزینه ای در بازی نیست و قدرت لرد ها به رنگشون ربطی نداره.
    ممنون از سایت خوبتون خیلی به دردم خورد
    پاسخ:
    خواهش می کنم.
    چرا صدای امیر عمر توی یکی دو تا از بخش های بازی نمیاد؟
    سلام داداش خدا قوت
    من این بازی از یاس دانلود کردم منتها نمیشه نصبش کنم علت چیه؟؟؟
    مرسی
    سلام ببخشید چطوری می تونم رمزا رو وارد کنم قبلاً یه دور این کارو کردم ولی بعد نشد خدافظظظظظظظظ داش
    جناب hi باید روی سرباز متخصص کلیک کنی و از منجنیق و ... استفاده کنی
    سلام چگونه 8لرد دوم را در دسته لرد ها داشته باشم در جنگ های صلیبی 3فارسی
    ببخشید آبا لینکی که برای دانلود باری گذاشتین فارسیه
    سلام
    تو بازی Stronghold Crusader Extreme : چطوری منجنیق و برج چوبی که حرکت میکنه یا دیوارکوب رو بگیرم
    وقتی خودم بخوام مپ درست کنم میتونم بگیرم ولی وقتی میرم تو جنگ اصلی هیچ جا پیداشون نمیکنم همه جا رو گشتم
    سلام ببخشید ازهر SDفروشی SDرو بخریم فقط هشت لرد اول را دارد
    پاسخ:
    سلام
    شما بازی نسخه جنگ های صلیبی (بی نهایت) یا همون Stronghold : Crusader Extreme رو تهیه کنید.
    البته می توانید از اینتر هم دانلود کنید.
    حجمش هم زیاد نیست مثلا از سایت زیر :
    روی اسم سایت کلیک کن!
    ببخشید
    چجوری می توان بدون دانلود کردن این بازی جنگ های صلیبی نسخه ی بی نهایت را نصب کنم
    چونکه من با تلفنم دسترسی به اینترنت خواهم داشت
    ممنون از اطلاعات بسیار خوبتان😙🙌🙏😘
    شما می توانید به راحتی 8 لورد را به مبارزه بیاورید
    سلام خسته نباشین ببخشید مزاحم میشم.........یه زمانی وقتی من این بازی رو میکردم یه دوبله داشت ولی بعد از کلی گشتن بازم نتونستم بیداش کنم......مثلا هر سربازی صدای دوبله ی مخصوص خودشو داش ولی تو این دوبله ها فقط میگه سرباز کماندار یا سرباز گرز دار ولی تو دوبله ای که من میگم خود سرباز کماندار یا گرز دار دوبله مخصوص خودشونو داشتن......میتونین کمکم کنین اون دوبله رو بیدا کنم؟
  • امیر حسین
  • چگونه می توان جنگ های صلیبی،که هم 8لرد اول وهم8لرد دوم را با دوبله فارسی دایی ناس نصب کرد
    پاسخ:
    سلام
    اگر بازی جنگ های صلیبی نسخه بی نهایت که هم هشت لرد اول و هم هشت لرد دوم را دارد نصب کرده اید می توانید به سایت دارینوس رفته و اگر کپسول فارسی ساز مخصوص این نسخه را دارد خریده و نصب کنید .
  • رامین
  • خیلی آلی بو من می خواهم همشون را دریافت کنم.
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم
    فکر نمیکنی یکم سوادت نم کشیده!
    شوخی کردم .
    رمز فایل رر ک گذاشتید چیه؟
    پاسخ:
    playstrongholdcrusader
    با سلام و خسته نباشید چجوری میشه این هشت لرد رو به بازی اضافه کرد
    پاسخ:
    سلام
    باید بگم که نمی شود این 8 لرد رو به بازی اضافه کرد و شما باید نسخه جنگ های صلیبی (بی نهایت) stronghold:crusader extreme را نصب کنید که هم 8 لرد اول را داشته باشد و هم 8 لرد دوم که مد نظر شماست.
    برای دانلود و نصب این نسخه از بازی می توانید به سایت یاس دانلود مراجعه کنید.
    بر روی این لینک کلیک کنید.
  • امیر حسین
  • امیر درست میگوید امیر(emir)یک قلعه کریستالی ندارد قلعه مربعی دارد و چند تا برج بزرگ و دراز
    پاسخ:
    کی گفته مربع شکله؟نه خیر کریستالی هستش.
    در واقع امیر(Emir)فردی باهوش وفکری حمله میکند زیرک هم نیست
    در واقع شخصیت وزیر همان حسن صباح ایرانیست به علت رشادت زیاد او در جنگ با خلفای عباسی و همچنین قتل بسیاری از سران مسیحی جنگ های صلیبی مورد نفرت مسیحی ها قرار گرفته که از وی چنین شخصیت منفوری در بازی جنگ های صلیبی ساخته اند
    واقعا حق حسن صباح این نیست
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی